Özellikle su ve elektrik faturalarında çok yüksek vergi uygulanıyor. Herkes bu vergileri ödese bu kadar zoruma gitmez ama doğuda kaçağın dibine vuruluyorken benim burada faturalarla boğuşmam zoruma gidiyor.