Her vergiyi savunanlar hangi zihniyete sahip? Ben 5 ay kontor yükleme yapmayım, telefon hep kapalı kalsın ve yüklediğim zaman 5 aylık telsiz kullanım ücreti kesilsin yazacak çok şey var ama neyse diyelim...