Millet olarak "Vergilendirilmis kazanc kutsaldir." benimsemisiz fakat öyle bir durumdayiz ki artik millet vergi ödemekten cilki cikti.
Disa bagimli olan bir Türkiye'nin sonucudur bu maalesef. Kapitalist, emperyalist gb. rejimleri benimsemis devletler de ne yazik ki kaybeden hep halk oluyor.
Ama öyle bir denge yaratmis ki adamlar, krizler olsun, dövizin yukari firlamasi olsun, savaslar olsun. Zenginler hep daha zengin, fakirler daha fakir oluyor.