bu konularda tam bilgim yok fakat, şirket kurup her yaptığınız işlemi gider olarak göstermek gerek. ailenizle yemeğe çıktınız, alacaksınız faturayı gider olarak göstereceksiniz. otoparka 5 lira verdiniz, alacaksınız fişini gider olarak göstereceksiniz.
haksız alınan vergilere değinmek istemiyorum. can sıkıcı bir konu. yalnız şunu söyleyeyim dürüst insanların kayışı koptuğu vakit devletin herhangi bir şey yapabileceğini sanmıyorum.
şirketin üzerine araba kirala , benzinleri gider göstericeksin diye devameder