kapitalist sistem daha iyi bir çözümü olan var mı? öyle siyasetçilerde var aslında vergi almak yerine para vermeyi planlayanlar ama ülke akp chp diye ikiye bölünmüş durumda. vergilere bende karşıyım bir derecede ancak vergilerden yakınıp aynı zamanda dolara bel bağlayan bir millet daha yoktur herhalde. oldu olacak kaldıralım Türk lirasını dolar kullanalım hiç değilse vergiler dengelenir. koyun bir millet olduğumuzda haklısınız ama devlete değil düzene isyan etmediğimiz aksine kölelik ettiğimiz için koyunuz. anlamadığınız nokta bu ülkeye hangi hükümet gelirse gelsin anamız ağlamaya devam edecek çünkü sömürülen bir ülke konumundayız, sonrada kimse çıkıp ağlamasın taksit sayısı azaldı diye hedef çarpıtanların oyununa gelmeyin. hem borçlanın hem doların yükselmesine yardımcı olun sonrasında da vergilerin artmamasını bekleyin yok böyle bir dünya. düşünecekseniz isyan edecekseniz her yönünden düşünüp icraata geçin.