Sitemin paylaşımlarını facebook üzerindeki sayfamda yaptığımda, önceleri arkadaş listemden birisi o sayfayı beğendiğinde xxx kişisi y adresini beğendi şekline uyarı çıkıyordu.

Birkaç gündür ise o sayfayı beğendiklerinde site adresinin olması gereken yerde uygulama ismi gözüküyor, paylaşımı tıklayınca doğru adrese gidiyor. Bu sorunun kaynağı nedir.




Fotoğrafı paylaştım, 1, 2, 3 nolu bölgelerde paylaşımın linki yazması gerekirken, uygulama ismi yazıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:40:05 -->-> Daha önceki mesaj 23:36:45 --

konuyu yanlış bölüme açmışım, özür diliyorum o yüzden