Bende aynı sorundan doktora gittim nasıl ilaç yazdıysa 3 gündür kendime gelemedim.
Sadece yutkunamıyodum şimdi burnum feci şekilde sızlayarak akıyor başımın ağrısından hareket edemiyorum, çok beter durumdayım.
Kloroben adlı ağız gargarası var. Şehir dışına çıktığımda her türlü ihtimale karşı yanıma alırım o ilacı. Benim bademciklerde çok çabuk şişip, iltihaplanıyor o yüzden o ilacı yanımda dolaştırıyorum hep. Hem boğazı rahatlatıyor hemde mikropları öldürüyor.
Muhtemel soğuk alacaksınız ( Allah korusun) Portakal nar limon bunların suyunu sıkıp nane ile kaynatıp sıcak sıcak içmenizi tavsiye ederim.
Tylol aldım şimdi geldim eve ictim bakalim inşallah faydasini gorebilirim. Portakal, nar, limon, nane kaynatip onuda içeceğim.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi