Kloroben adlı ağız gargarası var. Şehir dışına çıktığımda her türlü ihtimale karşı yanıma alırım o ilacı. Benim bademciklerde çok çabuk şişip, iltihaplanıyor o yüzden o ilacı yanımda dolaştırıyorum hep. Hem boğazı rahatlatıyor hemde mikropları öldürüyor.