Mesajları tek tek okudum da birçok kişi elimden gelse bende yapardım diyor. Açıkcası bende yapardım yalan değil. Foruma bölüm açılsa olur herhalde haclink borsası Nasıl olsa el altından dönmüyor mu forumda bu işler