Bogazim dunden beri cok aciyor yutkunurken dahi aci hissediyorum. Sicak sıcak cay iciyorum ama sadece icerken dindiriyor. Ne yapabilirim evde?
Edit:
2 günde geçti.
Yutkunamaz hale gelmiştim.
İlaç kullanmayi pek sevmem fakat gittim eczaneden Tylol Hot aldım. 6 saat araliklarla gunde 3 tane içtim ama insani sarhoş gibi yapıyor. Sonra cay bardagina sicak su icine karabiber, bal, nane, limon koydum karistirip bir guzel ictim görüntüsü cok kotu, karabiber ise biraz bogaz yakiyor. Sonra meyve yeyip dengeli beslenme. 3. Gün hic bir sey kalmadi.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi