İtrader kasmak derken ???
Alakaya maydonoz derler ya cuk oturuyor sanırım..
İtraderlerimi açıp yüzeysel bakıp kapadığınız o kadar belliki biraz araştırma gayreti gösterseydiniz soyut diye burun kıvırdığınız ukash ve paypal alışverişlerimin bir kaçının rahatlıkla 100 tl ve üzeri olduğunu görürdünüz...İşim gücüm yok itrader kasıcam sonrada 85 küsür tablet için milleti dolandırıcam
Vallah hocam iyi güldürdünüz bari daha ortada fol yok yumurta yok hakkımda şikayet konusu açıp *********** deseydiniz
Ben zaten sanalpazar kabul dedikten sonra bu yazdıklarınıza ben anlam veremedim hani neye çabalıyorsunuz onuda anlıyamadım...
Akşam eve gidince tabletin ufak bir tozunu alıp resimlerini koyacağım...İsteyen ödemeyi gönderir tableti alır yada sanalpazar üzerinden ürünü teslim aldıktan sonra aynı gün içinde onay vermek şartıyla tableti alır...Diğer yolları kabul etmek zorunda değilim..
İtraderi yüksek olan hemen gönder diyor eski mesajları inceledimde bu forumun en yüksek itraderli olanı ve hemde moderatör iken *********** çıkmış biz insanlara nasıl güvenelim ?
Aslında tablet umrumda değil, yeğenime xbox alıp süpriz yapmak istiyorum ve sadece 80 küsür eksiğim kaldı..Bunuda onunla tamamlıyacağım

Yoksa zaten satmaktan vazgeçmiştim...
Neyse uzun lafın kısası akşama resimler burada olur isteyen alır isteyen almaz...