Anladığım kadarıyla öyle bir bölüm yok hocam sistem bunu otomatik yapıyor.Yani sistemdeki diğer kişiler kendi tweetlerine rt-fav yaptırdıklarında siz onları rt-fav yapmış oluyorsunuz ve böylece sistemden kredi kazanıyor hesabınız.
Evet aynen o şekilde.
Profil kısmı ekleyeceğim, oradan kendi hesabınız için rt-fav veya takip modülünü kapatıp açabileceksiniz.
( Sadece takip edip veya sadece rt yapıp kredi kazanabileceksiniz, hesabınızın senaryosuna göre yönetim sizde olacak )