ikisinde de directadmin kullanıyorum hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:29:11 -->-> Daha önceki mesaj 12:25:58 --
hocam ben bu komutları nereye yazacağımı anlayamıyorum direct adminpanele admin olarak giriş yaptıktan sonra nereye yazmayılım bu komutları acaba
Putty programını indirip ssh bağlantısı yapın, açılan komut satırına yazıcaksınız.