Risal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandığınız kontrol paneli nedir ?

ikisinde de directadmin kullanıyorum hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:29:11 -->-> Daha önceki mesaj 12:25:58 --

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet Linux
hocam ben bu komutları nereye yazacağımı anlayamıyorum direct adminpanele admin olarak giriş yaptıktan sonra nereye yazmayılım bu komutları acaba