Kullandığınız kontrol paneli nedir ?
ikisinde de directadmin kullanıyorum hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:29:11 -->-> Daha önceki mesaj 12:25:58 --
evet Linux
hocam ben bu komutları nereye yazacağımı anlayamıyorum direct adminpanele admin olarak giriş yaptıktan sonra nereye yazmayılım bu komutları acaba