muttley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel mesaja buradan yanıt vereyim, ilgisini çeken herkes yararlansın.

Bu sistemi kullanıyorum ve elimden geldiğince doğal bir çalışma yapmaya gayret gösteriyorum. Bütün hesaplardan aynı anda paylaşmıyorum, sonuçta 30-40 hesabın aynı anda aynı linki paylaşması ne kadar doğal? Zamanlama özelliğini kullanıyorum. Bütün hesaplardan aynı açıklama ile paylaşmıyorum, farklı açıklamalar giriyorum. Açıklamalarda anahtar kelime ve benzer kelimeler kullanıyorum. Her hesap için proxy kullanıyorum. Sadece tek bir sitenin linklerini paylaşmıyorum. Şuanlık aklıma gelenler bunlar. Kafa yorulursa daha doğal bir çalışma nasıl yapılır diye kafa yorulursa sistem geliştirilebilir.
arkadaşımız 1. sayfada çoook güzel anlatmış, hem tebrik ediyorum, hem teşekkür ediyorum hem de altına imzamı atıyorum..