Konu
STSL 21. Hafta Fenerbahçe - Kasımpaşa 16/02/2014 - 19:00
16-02-2014, 22:45:58
#6
PaSaSa
keşke yenilseydi ya fb lig çok güzel olurdu
emre yine bildiğimiz gibi rezil bir adam çok yazık hiç yakışmıyor fb yede türk futbolunada