zor maçtı bizim açımızdan, geçtiğimiz 2 hafta kaybedilen puanlar bu maç öncesinde baya stresli bir ortam oluştu.. rakibin 10 kişi kalması işimizi kolaylaştırdı ve 3 puanı aldık.. hayırlı olsun.. ayrıca sabahki yürüyüş sayesinde tribünlerde baya heycanlıydı bu akşam