gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi kontrol ettim benim hesabım da bu şekilde. Oto renew açık, kapatmak istediğimde orda yazan numarayı aramam gerektiğini söylüyor. ne saçma iş
Hocam aman günü gelmeden mail atın bi şekilde kapattırın sizdende para çekmesinler