sahdekar slash yine sahnelere çıkmış..
Sahtekar olduğumu ispatlasana sayın arkadaşım

Senin siten için gerekli kodlamaları yapıp teslim ettim, tamam kardeşim olmuş dedin.
RT + FAV + TWEET + Temizleme işlemleri vs herşey sorunsuz çalışıyor dedin ?
Neye göre hala böyle konuşabiliyorsun anlamıyorum + ben konuda apilerde bir sıkıntı yok diyorum çünkü daha bugün toplamda genel olarak 10k ya yakın takipçi gönderdim genel olarak müşterilerin hesaplarına..
Api kütüphanenizi güncelleyin dedim, bana gelmiş sahtekar diyorsun
Dm kodlaması ile ilgilide pm at, ücretsiz veriyim 3-5 satırlık bir kod sayın arkadaşım
Lütfen diğer arkadaşlar konuyla ilgili pm atmasın.