Benim de yeni apilerimde sorun var. dev.twitter.com tasarım değiştirdi. Acaba fonksiyon değişikliği de mi yaptılar bilgisi olan var mı?
Bir sıkıntı yok, outh dosyalarınızı güncelleyin, eskı sısteme gore sanırım hepınızde.
Abraham'ın kütüphanesini kullanın.
include 'tmhOAuth/tmhOAuth.php';
include 'tmhOAuth/tmhUtilities.php';