bende diyorum benim sitem kelimesinde neden düştü. siteyi açınca sağ sol + üstte 5 ufak + onların altında 2 ufak + onlarında altında 1 büyük banner reklam var + az aşağı inince yine sağda kocaman banner reklam var. Zaten benim site düşmeseydi hiçbir site düşmezdi herhalde.