Eşim kaynanasıyla görüşmüyor....Eşinizin kaynanası sizin anneniz olmuyor mu? Yanlış mı okudum yanlış mı anladım falan dedim ama sanırım doğru okudum. Yani anneniz ve eşiniz arasında sorun var?

Belki de eşiniz gelmek istemiyor ve babasını öne sürüyor. Olamaz mı? Bence olur. Kim ister ki başkaları tarafından üzülmek.

Gelinin kaynana nazı çekme zorunluluğu da yok zaten. Bir daha onu ailenizle görüşmek zorunda bırakmayın derim. İki taraf da anlaşamıyorsa boşu boşuna neden birbirlerini görüp sinir olsunlar ki.

Eşiniz babasını öne sürerek sizin iyice ikna olmanızı sağlamak istiyor olabilir. Yani bak bu iş ciddi, bir daha annenle muhatap olmak istemiyorum mesajını beyninize kazımak istiyordur.

Bu arada tüm ön yargılar çöpe. Genelde gelin-kaynana ilişkileri hep böyle oluyor ama herkes için geçerli değil tabi. İyi anlaşan ve birbirini sevenler de var. Ben kayınvalidemi çok seviyorum o da beni seviyor. İkimiz bir sorun yaşasak oğlunu ya da başkalarını araya sokmadan medenice halledebiliriz. Bu biraz da iki tarafın anlaşmak isteyip istememesiyle ilgili. İki taraf anlaşmak istemiyorsa artık görüşmeseler daha mutlu olursunuz.

Bu konuda yapacağınız tek şey eşinize o güveni vermeniz. Sizin anneniz ne olursa olsun eşiniz için bir yabancı. Bunu kimse inkar edemez. Hiçbir gelin, bir yabancı tarafından psikolojik baskı altında tutulmayı istemez. Sizinki şanslıymış gitmiş ama gidemeyip bu zulmü çekenler çoğunlukta.