Hocam buna benzer olaylar benim de başıma geldi. Ayrıntı isterseniz pm ile de görüşebiliriz. Benim bu konuda ki görüşüm şu şekilde; 5 yıllık evliymişsiniz. Eşiniz halen sizin değil de babasının sözünü dinliyorsa, gel deyince gelmiyorsa, dön deyince dönmüyorsa, zaten evliliğiniz yolunda gitmiyor demektir. Yolunda gitmeyen evlilikler eninde sonunda bitiyor. Biz erkekler küçük olayları hesaba katmayıp, evliliğimizin düzgün gittiğini düşünüyoruz. Ama kadınlar öyle değil. O kadar basit şeyleri kafaya takıyorlar ki... Veya bize basit gelen şeyler onlar için ciddi olabiliyor...

Çocuk da yokmuş. Boşanmak hayatın sonu değil. Sizi yüzüstü bırakan bir kadın ile evli kalıp da ne yapacaksınız? Piyasa koca arayan kadından geçilmiyor. Bulanı da kıymet bilmiyor maalesef...