Programa gerek yok index.html index.php dosyalarının en altında <script yada benzer bir kod ile başlayan virüslerden olabilir. ftp den her giriş yaptığınız da tüm sitelerinize bulaşır. Dikkatli olun bu konuda yukarda da belirttim.
Hocam dediğin gibi html nin (php içinde yok) en altında script ile başlayan bir kod eklenmiş..
Bu kodu sildiğimde sorun ortadan kalkar mı ?
sildikten sonra webmaster toolsdan ne yapmam gerekir ?
tekrar yüklenmemesi için ne yapabilirim ? Demekki bir açık var ki yüklenmiş..
Teşekkürler