Bence hacklinke karşı olanlar en çok yapmak isteyipte yapamayan arkadaşlardır alınmayın ama sonuç böyle, savaşta herşey mübahtır sizde yapın onun üstüne çıkın bu devirde kimse adil davranmaz, davranmak istemez