Arkadaşlar uyarıyoruz, mesaj siliyoruz ama ısrarla forumda gerginlik çıkarmaya devam ediyorsunuz, yönetim olarak kimseyi yasaklamak istemiyor ve elimizden geldiğince ılımlı davranıyoruz. Ancak bu durumu fırsat bilip forumda sizden başka kimse yokmuş gibi davranmanıza da izin vermeyeceğimizi bilmenizi isterim. Konu içerisinde karşılıklı polemik ve hakaret eylemlerini uyarılara rağmen ısrarla sürdüren 2 üyemiz uyarı amaçlı 1 er gün uzaklaştırma almıştır. Umuyoruz ki foruma döndükten sonra bu uyarıların farkında olarak hareket ederler. Forum yönetimi olarak en büyük arzumuz üyelerimizin foruma devamlılığı ve forumdan maximum faydayı sağlamalarıdır.