Mutlu olmanın formülü,
gelin-kaynana'nın hiç görüşmemesinden geçer sanırım,
bizimde anne-gelin bir oluyorlar beni kapıdışarı ediveriyorlar,
sizinki tam tersi olmuş..

Allah yardımcınız olsun.