Konu
Eşimden Ayrılmak istemiyorum?
14-02-2014, 23:20:54
#21
HeReTiC
Mutlu olmanın formülü,
gelin-kaynana'nın hiç görüşmemesinden geçer sanırım,
bizimde anne-gelin bir oluyorlar beni kapıdışarı ediveriyorlar,
sizinki tam tersi olmuş..
Allah yardımcınız olsun.