Konu
Eşimden Ayrılmak istemiyorum?
14-02-2014, 22:43:26
#12
dmrts
devlet 3 yıl ayrı yaşadığınızı 2 şahitle ispat ederseniz tek celsede boşuyor. Barıştırmak için bi kurum yok malesef. Kayınpeder 3 yılı bekliyor bence.