Kayınpederin yaptığı terbiyesizlik el kadar kızmıymış o nasıl bırakmaz.
Bence git al eşini hocam annenlerede söyle bundan sonra az görüşsünler öz görüşsünler saygı ortamı bozulmasın.
Ayrılmayın tabikide iki eş bir birini seviyorsa kimse ayıramaz.
Eşinize görüşmek istiyorum de sonra al götür nikahlı karın senin bu yahu. Ay deli oldum okurken!!!!!! Geçmiş olsun bu arada.