5 yıldır evliyiz. Çoçuk yok.
Arkadaşlar. Şimdi olayların hepsini yazamadıgım için. Konuyu tam idrak edemeyebilirsiniz.
Benim sorum sadece devletin bir kurumu varmı bizi yardımcı olacak.
Cevaplarınız için hepinize teşekkurler.
5 yıl uzun bir süre. Neden devlete bırakıyorsun ki işi. Sen eşinle anlaştıktan sonra gerisi hikaye. Bu durumda biz ne desek boş. Bu hayatı yaşayan sensin. Sorunlarınızın ne olduğunu da bilmiyoruz. Bu durumda en doğrusu eşinle konuşup anlaşman. Gerisi hikayedir.