Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zaman evlendiniz kardeşim ? Çocuk var mı ?
5 yıldır evliyiz. Çoçuk yok.

Arkadaşlar. Şimdi olayların hepsini yazamadıgım için. Konuyu tam idrak edemeyebilirsiniz.

Benim sorum sadece devletin bir kurumu varmı bizi yardımcı olacak.

Cevaplarınız için hepinize teşekkurler.