Herşeyi devletten beklememek lazım, önce eşin ile sonra babası ile konuşmanda fayda var.

Eşin ile anneni aynı ortamda bulundurmadığın sürece sıkıntı yaşamazsınız. Tabi bunun garantisini eşine ve babasına vermen lazım.