Merhaba arkadaşlar.
Fazla uzun yazmadan konuyu anlatmak istiyorum.
Eşimden yaklaşık 5 aydır yaşıyorum.
Eşimle benim aramda bir sorun yok işin ilginç yani. Eşimle benim ailem arasında sorun çıktı. kısacası gelin kaynana ilişkisi.
Ben aksarayda ikamet ediyorum. benim ailem ankarada kalıyor. Eşim kaynanasıyla sürekli görüşmüyor. Geçtiğimiz ramazan bayramında gittiğimizde ankaraya sorunlar yaşandı ve o aksaraya döndü.
Fazla uzatmadan konuya geleyim.
Arkadaşlar benim sorum şu?
Biz ayrılmak istemiyoruz. Benim kayın peder çok inatcı eşimi bir türlü vermiyor. Eşimde babasının razı olmadan gelmek istemiyor.
Yani Devletimizim aile koruma kurumları bu işe el atabilirmi böyle bir kurum varmı. Kayınpederimi ikna edecek devlet mecraları varmı.