hocam çok teşşekur ederim kafamda soru felan kalmadı sadece son bişi daha sorcam
ben bir akradaşın eski arşivinden bana websocket ile yapıtıgı oline basit bir oyunun kodlarını verdi ama bişi demedi ben onu çalıştırmak istiyorum node.js kursam bir sunucuya oyunu atsam direk çalışırmı? daha ne ayarları yapmam gerekir?
node.js 2 taraflı çalışır. ilk olarak serverda kurulu olması lazım. daha sonra serverdaki komut istemcisine (windows cmd / linux terminal ya da putty ile bağlanıp) server.js (genelde bu isimle kaydedilir) dosyasını "node server.js" yazarak çalıştırmanız lazım ve çalışır vaziyette bırakmalısınız. yoksa web server (http) çalışmaz.