Merhaba,

eğer sunucudan dışarıya atak basılıyorsa bu aynı zamanda da kaynak kullanımı yaptırtıcak bir işlem.

Sunucunuzun hat kapasitesini bilmiyorum ama hat kullanımı standart seyirdeyken birden yavana vurdurtan makineyi iyi bir kontrol etmek lazım.

NixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vdslerin bazıların da up-down yapıldığından hat kullanımı yüksek olacak, bundan dolayı limit koyamıyorum. Aynı şekilde vcenter den network izlerken normal bir şekilde upload veya download yapıldığından yüksek çıkıyor. Saldırı olup olmadığını anlayamıyorum.