Avusturalya ' dan katılan kardeşim selamlar. Peki bu dışarıda video paylaşanlar nasıl oluyorda kişilere ait olan kısa derleme toplama videoları bir araya getirip özgün video yapıpta 3.5 - 4.0 milyon aboneye kadar çıkıp sayfaları kapanmıyor. Benim başıma gelen kazayı ben youtubede görmek istemiyorum ama 4 milyon kişi bunu izleyip gülüyor. Eee adalet varsa bu kanal telif almıyor kapanmıyor benim kanal niye kapanıyor? Aç bak kanal ismi FailArmy . Bi tane özgün video yok. Hepsi o hafta içinde youtubeye atılan videolar.Yada watchmojo var vs vs... Nasıl oluyor bu. Yani bunun bi yolu olmalı yurt dışındakiler bizim yapmadığımız birşeyi yapıyor diye düşünüyorum ben. Hiç kapanmayan ama yüzlerce telif alabilecek kanallar var. Bu konuda bilgin varsa yurtdışı gözüyle yardımcı olur musun?
Merhaba, (Avusturalya degil Avusturya)
bana bir örnek göstermissin FailArmy kanalin'dan... bunlar yine telif hakkina sahip videolar ona ait olmasada ...
peki nasil ?
Insanlar bu siteye ziyaret ederek
http://www.failarmy.com/ kendi videolarini gönderiyorlar youtube hesabinda paylasilsin diye yani insanlar gönüllü yapiyor.
Telif Hakkini Failarmy kanalina veriyor bunlar'da YouTube tam partner oldugu icin videoyu hem kendileri icin hem video sahiplerin güvencesi icin koruma altina aliyor ...
insaAllah anlata bilmisimdir...