Merhaba,
vcenter kullanıyorsanı eğer vcenter üzerinden distirubiton switch oluşturup sanal sunuculara belirli bir hat kullanım limiti koyabilirsiniz.Bu sayede saldırı çıkışı olduğu zaman sadece saldırı çıkan sanal sunucunun hattı limite dayanır ve tüm sunucu etkilenmemiş olur.Aynı zamanda hat kullanımını takip edip hangi sanal sunucudan saldırı çıktığını tespit edebilirsiniz.
İyi çalışmalar.