bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazın bir firma kuruyoruz 4 kişilik bir ekip ile şuanda ofis için harcamayı düşünmeye başladım :-D.

S3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yazım hataları olabilir.
Güzel Fikir hayırlısı olur inşAllah