zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç harcama. Üniversiteye gittiğinde zor günlerinde kullan, rahat yaşa.
en güzeli bu -üniversitede çok maddi sıkıntı çektim iyi biliyiorum