kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygun olsaydı 1 adet alırdım piyasadan 10 tl ucuz sonuçta kutu açılması 2 ci el oluyor
kutusu açılması ıkınci el olmaz, batarya takılmadı ve sımkart takılmadı yani telefonlar sıfırdır.faturasınıda isime kesip göndereceğim..