galaksi s ve s3 ve s4 den sonra g2 ye gecis yaptım.aldıgım icinde pisman değilim.gercekten islemci hızı mukemmel..donma kasma yasatmıyor..alırsanız mutlaka 32 gb olanı alın derim.ikinci el benim icin onemli değil.ben hıc bir telefonumu 2. eli varmı yok mu dıye almam.kullanmadıgımı esime cocuguma veririm

kısaca lg g2 alırsan 32 gb al..pisman olmazsın..