arkadaşım iki ay önce eşime galaxy s4 aldım lg g2 ile arasında çok gittim geldim kararım galaxy s4 oldu
1- hafıza gerçekten çok önemli çünkü bu cihazların kameraları yüksek çözünürlükte olduğu için çektiğin videoların resimlerin boyutları çok büyük yarın hafıza dolduğunda artırma imkanın birinde var diğerinde yok.
2- galaxy s4 önümüzdeki ay kitkat 4 olacak şuan android 4.3. lg g2 android 4.2 de devam ediyor ne zaman android 4.4 olacak belli değil
3- LG ikinci el piyasası ölü bir marka galaxy s4 ün sürekli taliplisi var ikinci elde bile satarsın ama LG de ancak ilgisini çekecek birini bulursan öyle satabilirsin.
4- aksesuar olacak galaxy s4 dünyanın en çok satılan telefonlarından biri olduğu için çeşit çeşit aksesuar bulursun kapak kılıf şarj aleti batarya vs. vs.
LG de aynı şeyi söylemek mümkün değil.
10 senedir cep telefonu işiyle uğraşıyorum nacizane tavsiyem galaxy s4 dür