CennetKapisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadasim,

Ben Avusturyadan katiliyorum ve alman forumlarada takip ediyorum neredeyse hic kimsenin hesabi kapanmiyor ne hikmetse sadece Türkiyedekilerin kapaniyor.

Bunun tek sebebi var oda oradan buradan alma videolardan kazanmaya calisiyoruz. Digerleri özgün calisiyor ve videolarini forumda paylasiyor.

Bizimkiler kanalini saklar söylemez kimseye emegimi calar düsüncesiyle maalesef bu duruma geldik.

Sana tafsiyem bir kategori sec ve o kategori hakkinda bilgiler arastir ve kendi videonu hazirla böylelikle biri videonu calsa dahi onu ihbar edip sildirte bilirsin icin rahat olur.

Sahte telif gelsede itiraz edersin olur biter... YouTube düsündügümüz gibi sacma degil iyiki böyle titiz davraniyorlar adamlar herseyi düsünmüs

Avusturalya ' dan katılan kardeşim selamlar. Peki bu dışarıda video paylaşanlar nasıl oluyorda kişilere ait olan kısa derleme toplama videoları bir araya getirip özgün video yapıpta 3.5 - 4.0 milyon aboneye kadar çıkıp sayfaları kapanmıyor. Benim başıma gelen kazayı ben youtubede görmek istemiyorum ama 4 milyon kişi bunu izleyip gülüyor. Eee adalet varsa bu kanal telif almıyor kapanmıyor benim kanal niye kapanıyor? Aç bak kanal ismi FailArmy . Bi tane özgün video yok. Hepsi o hafta içinde youtubeye atılan videolar.Yada watchmojo var vs vs... Nasıl oluyor bu. Yani bunun bi yolu olmalı yurt dışındakiler bizim yapmadığımız birşeyi yapıyor diye düşünüyorum ben. Hiç kapanmayan ama yüzlerce telif alabilecek kanallar var. Bu konuda bilgin varsa yurtdışı gözüyle yardımcı olur musun?