1 ay geçmiş ama almadıysanız eğer
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...53951720/detay bunlara da bakmanızı öneririm. Bir çok kişi çok yaktığını ve motorun ağır geldiğini savunsa da bence fiyat bu arabaya göre gayet uygun. Hızla işiniz olmazsa ideal benim görüşüm.
Konu dışı ama seni her gördüğümde aklıma Jeep Grand Cherokee'm geliyor hocam. Harika nick.