telefonla atılan mesajda kimlik ve maaş bordronuzla şubemize bekleriz dendi. Zaten çok büyük bir meblağ çekmicez. Bi 10 bin falan. Onaylanması önemli bizim için, parayı sonrada çekeriz o problem değil. Onay işlemlerini falan halledebilirler mi ?
Dedigim gibi puana ve mudure bakiyor ilk, ilk is gunune kalir hocam isiniz % 75