SELECT * kullanmak yerine sadece gerekli alanları çekip yazdırırken de indexleri ile (<% =WM(0) %>) gibi kullanarak deneyebilirsiniz.
sayfada
"on error resume next" varsa o konu yorum haline getirip deneyebilirsiniz. Hata ile karşılaşıyorsa es geçip yoluna devam ediyor olabilir. Hatayı görmek sonucu hızlandıracaktır.
Yine de problem devam ederse sayfanın tüm kodlarını buraya eklerseniz bir göz atablirim.
herhangi bir uyarı vermedi de value yi gösteriyor, sayfada seçim penceresi içinde göstermiyordu. veritabanına bir sütun daha ekledim isim1, isim2 şeklinde oldu. böyle yapınca oldu. isim1 i value olarak, isim2 yi de seçim ekranında gösterecek şekilde ayarladım yani. anlamadım niye böyle olduğunu hala ama

çalışan kod çalışmadı.