1 ay geçmiş ama almadıysanız eğer http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...53951720/detay bunlara da bakmanızı öneririm. Bir çok kişi çok yaktığını ve motorun ağır geldiğini savunsa da bence fiyat bu arabaya göre gayet uygun. Hızla işiniz olmazsa ideal benim görüşüm.