Hayırlı olsun Mehmet abi.
Bende kendisinde şikayetçi olmuştum. Bir sıkıntı yaşamıştık.
Fakat kendisini tanıyınca nasıl birisi olduğunu gördüm. Ben arayüz işlerini yapıyorum.
Ödememi istediğim zaman yapıyor.
Tekrardan hayırlı olsun.