Arkadaşlar yaklaşık 1.5 yıldır macbook air 11 kullanıyorum. Konuyu görünce yorum yapma gereği hissettim. Bu bilgisayarı aldığınız andan itibaren neden daha önce bu cihaza sahip olmadığınızı sorgulayacaksınız. O kadar memnunum ki, 1 aydır bilgisayarı kapatmıyorum, bana mısın demiyor.

Mac ve Pc karşılaştırmalarından aradaki farkı daha rahat görebilirsiniz zaten..