Ya sanırım yaşın 18 yaş altı çünkü sorduğun soru mantıklı değil .
Gelmişsin bana hırsızın iki eli var o hırsızlık yapıyorda,seninde iki elin var niye hırsızlık yapmıyorsun diye sorabilecek dünya görüşünde birisin.Bunu tek kaldığın zaman sorgula kendi kendine.
Ben niye yapmıyoruma gelincede kimsenin malında,canında gözüm yok.Bu belirttiğin şeylerde hem dinime,hem ailemin bana öğrettiği ahlaka, nede dünyada öğrendiğim ahlaka ters şeylerdir.
Senin ahlakını sorgulamam ama kendi ahlakını kendin sorgulasan iyi edersin.Çünkü gittiğin yol yol olmaktan çıkmış.
bukadar sinirlenme hacı yaw canın yanmış belliki